Pages

Monday, February 22, 2010

I'm pregnant???


Haha. Mesti terkejut giler kan. Hari ni ada cerita menarik yg ingin disebarkan. Sementara nk tunggu aku punyer 'farmville' loading biar aku mulakan kisah ini. Masa tengahari aku pergi fetch Ikmal cos nk makan tengah hari same2. So disebabkan Ikmal seperti Putera Raja terpaksa la aku menjemputnyer sampai depan pintu office. By the way office Ikmal dekat Bali, Sunway. Tempat Taylor College dulu.
Bile Ikmal sudah siap kami turun ke tingkat bawah sama2.
Masa berjalan menuju ke kereta.
Ada la sorang chinese auntie ni dalam lingkungan 30an.
Die sedang memberi brochure kepada orang ramai yg lalu sekitar tempat kaki lima tu.
Die sangat friendly orang nye. Die bagi Ikmal satu brochure tu. And she was promoting a jus untuk kesihatan. Lebih kurang macam herbalife la tapi lain sikit.
Then Ikmal ambil la satu brochure tu. Then die cakap kat Ikmal ' Its good to built your muscle.'
Memang benda tu patut bg kat Ikmal pun sbb die kurus kerempeng.
Lepas tu die tengok aku ' And it's good for the baby too.'
Haha.
Biler masa aku ada baby? Pastu masa jalan aku pandang2 perut ku. Agak buncit. Kebarangkalian die igt aku pregnant. Patutla die kata it's good for the baby. Masa berjalan tu Ikmal gelak kan aku gile2. So aku pun turut serta gelak gile2 bagi menutup malu.
Haha. Dah nk dekat hampir sebulan aku diet. Tapi takkan tak ada perbezaan kot? Bile auntie tu cakap macam tu lagi la semangat aku berkobar2 nk diet. Kalau die tak cakap macam tu maybe aku takkan sedar yang aku ni dah gemuk sangat. Thanks to the auntie!

4 comments:

  1. wahahahahhahhahhhaha.....!!!!!

    moral of the story: kene buat sit up cmni... :P

    ReplyDelete
  2. hahaha..diet ngan aku jom..!!kempiskan perut..nnti org igt ko mengandung br tau!!haha

    ReplyDelete