Pages

Friday, February 19, 2010

My Anni :)

Malam2 macam ni mula la kepala aku masuk air. Walaupun xda benda nk cakap. Tapi macam ada. Jap tunggu beberapa minit. Japgi datang la INSPIRASI tu.
Okay die dah mai dah.. mai dah..
18 February 2010 genap la 2tahun 9bulan aku couple ngan Ikmal.
Tak pergi mana2 pun hari ni. Sbb tadi dalam kereta gado macam ayam ngan itik.
Tak bertegur sapa dalam masa 1 jam. Gado pasal ape tak bole bg tau.

Private and Confidental.


Pastu Ikmal type kat laptop die hantar note kat aku
'
Tolong kejutkan eby lagi 30 minit. Eby sorry :'( '
Dah cukup 30minit nk jer aku reply kat laptop tu
'
Eby dah 30 minit. Tolong bangun. '

Fikir2 balik buat macam tu tak ke bodoh. Jangan tunjukkan kebodohan lagi.
So tolak ego ketepi sikit. Goyang2 kan kaki die. Eby bangun. Macam nk hentak gak kaki die tadi pikir2 psal gado2 tadi kan. Haha. Tak mengapa. Memang macam tu asam garam percintaan.
Ceewaah.
Pastu bile dah kejut seronok la die. Sbb aku start bersuara dulu.
Damn. Aku tak bole tahan gelak juga masa kejut die. Cos air peta sedang mengalir freshie. Haha.
So dah baik2 mula la start sembang macam biasa. Tu je la.
Bile datang je
time-time anniversary ni mula la kiteorang akan sembang mcm mane berlakunyer perkenalan pertama.
Owh!! So Sweettt!!
No biggie present cos takde duit. Kalau every month nk kena bg present pun boring juga. Nnti you tak akan appreciate your partner punyer gift. So nevermind. Just wait for my 3years Anniversary. Hehe :)
Pengajaran disini :
Kalau nk gado pun jgn la lame2. Takda gune pun. Last2 baik juga..haha

No comments:

Post a Comment