Pages

Wednesday, March 17, 2010

Sesak nafas lagi!

Setiap kali class Entrepreneur aku mesti duduk sorang2. Takder kawan. :(
Sedih sangat sebab aku senior. Yang lain semua intake baru.
Diorang mungkin tak suke berkawan kot dgn si tua-tua ni. Ingat aku ni lecturer la kan.
Sebenarnyer ada lg sorang perempuan die maybe sama batch dengan aku tapi aku tak pasti.
Katanyer die extend sampai setahun.
Kadang2 memang sengaja aku datang lambat supaya aku boleh duduk belakang sorang2.
Daripada duduk dengan orang yang tak suke dengan kite kan?
Budak perempuan yg aku sebutkan tadi lagi la.
Panggil budak2 intake ni freshie.
Sungguh aku tak suke dengan perkataan itu.
So bile aku tak suke aku akan cube menjauhkan diri slow2 tanpa disedari.
First skali kenapa aku tak suke duduk sebelah perempuan tu.
Sebab die ingat die adalah 'kak long' unitar. Haha.
Secondly, setiap kali aku duduk sebelah die aku terpaksa tahan nafas kalau die mula bersuara.
Biler aku rase die nk start cakap sikit aku dah mula tarik nafas dlu.
Biler aku reply aper die cakap aku hembuskan nafas aku.
Dan begitulah seterusnya. Tarik hembus tarik hembus. Serius tak larat.
So aku decide setiap kali class Entrepreneur aku datang lambat sikit supaya aku boleh duduk belakang sorang2.
Lebih rela daripada sesak2 nafas.
Aku tak tau macam mana nk tegur orang macam ni.
Setiap kali mahu ke kelas je chewing gum dalam bag aku dah habis.
Tak sempat nk bagi dekat die.
So bile setiap kali die duduk sebelah aku terpaksa lah aku harungi jua!
Haha.

No comments:

Post a Comment