Pages

Wednesday, February 10, 2010

Class Oh class!!

Class Entrepreneur sem ni sangat membosankan.
Sorang pun aku tak knal.
Everytime class entrepreneur i need to sit alone or ada somebody yg tidak dikenali akan duduk sbelah aku.
Padan muka sendiri saper suruh extend.
Kalau tak dah boleh join kawan2 yg same batch.
So tak akan sembuh la penyakit M aku utk ke class kali ni.
Tadi dalam class ada budak lelaki duduk sbelah aku.
Then tulis2 atas buku passing2 kat kawan sbelah die.
Pdahal boleh bisik jer kot.
Mungkin tgh mengumpat aku yg tgh duduk diam ni or mungkin tidak.
Nak curi tgk nnti kate aku busy body plak kan? So takper ignore jer.
Dah la 1st day class Entrepreneur budak2 igt aku lecturer.
Shit. Igt aku tua sangat ker.
Takper ini mungkin cubaan pertama.
Cume bawa bertenang.

No comments:

Post a Comment