Pages

Thursday, February 11, 2010

Inspirasi

Malam2 macam ni byk la cerita yg aku igt dan ingin disebarkan.
Ni la dikatakan inspirasi pada waktu malam.
Ada cerita yg ingin dikongsi.
Waktu tu aku baru balik dari makan malam dengan Ikmal Ezzani dkt Darussalam SS15
Masa dekat traffic light simpang empat tu lampu tengah merah.
So kena la berhenti.
Opposite SS15 tu ada satu Pusat Hiburan Karaoke Neway.
Aku sangat terkejut sbb masa tu aku terbaca banner dia.
' 2 hours on Thursday free ladies'
Aku cakap la dkt Ikmal Ezzani.
Macam mana la tmpt tu ader pusat pelacuran pdahal sbelah die balai polis.
Tak kena tangkap ker? terfikir sebentar.
Kenapa pula? Ikmal jawab.
Yer la. Dah terang tang.tang. die tulis free ladies.
Ikmal pun explain kat aku hari Khamis free untuk perempuan.
Laa. Ye ke? So kenapa tak tulis jer free ladies night. Kan mudah difahami?
Buat kontoversi
jer.

No comments:

Post a Comment