Pages

Saturday, February 27, 2010

Jantina

Aper yang selalu diper'gossip'kan oleh perempuan biler die dah jumper 'group' nye?
Dan ape juga diperbualkan oleh lelaki biler mereka jumper kaum mereka?
Mari kite tengok dan lihat :

Oh perempuan!
1. You kurusnye skang? Jelousnye. I dah gemok gile Ok.
2. Eh lepas ni sale bulan brape erk?
3. Siapa bf u skang? Die buat ape? Duduk mne? Study ke? Die pkai kereta ape?
4. Handbang you lawa. You beli kat mne?
5. Jom pergi Holiday! Tapi now i takde duit la.
6. Tengok perempuan tu. Cantik gile! Wish i were beautiful like her.
7. Tengok laki tu. Handsome. Tapi dah ada girlfriend. Tak lawa pula tu. Haha
8. Lapar la. Tapi i tgh diet skang. (that's me)

Oh lelaki!
1. Kau buat apa skang?
2. Esok futsal jom!
3. Aku tak bole kluar la esk. Aku ada hal sikit.
4. Esok ikut aku jom pergi Low Yat. Aku nk beli barang sikit.
5. Cantik kereta kau.
6. Aku takder sen la. Next time la lepak.
7. Awek hot siottt. ( Yang batak awek la.)
8. Aku tengah saving duit ni nk beli kereta baru.
9. Malam ni Manchester lawan Liverpool la. Hartamas jom tengok bola.

Itu sahaja yg dapat disenaraikan pada hari ini. Conclusion nye. Perempuan ni banyak cerita merapu sikit. Including me. Haha. Girlsss jangan marahhhh!! haha

2 comments:

  1. erkh...ko lupe sesuatu la sya...
    pmpan suke mengumpat..haha..
    eyh..kaw tau..minah tu..bla bla bla..haha...btol x!

    ReplyDelete