Pages

Friday, February 5, 2010

So embarrassing

Aku ada cerita yang nk dikongsi bersama.
2 bulan yang lepas aku teman boyfriend aku dan adik2nyer survey Xbox.
So lepas survey di KLCC kiteorang pun pergi Summit cos harga dekat KLCC tu sangat lah
the bom.
Pada hari tu
mood aku sangat lah terlebih baik.
So kiteorang pergi 1st kedai dkt ground floor sblom nk compare kedai-kedai yang lain.
Aku pun tanyer la apek tu harga Xbox brapa n so on so on.
Pastu apek tu cakap la 'Blah.blah.blah'
Sorry aku tak tau pun psal game2 ni. haha :)
Selepas ber'discuss' dengan ikmal psal harga Xbox dekat kdai apek yang baik tu.
Aku cakap la. 'Ok. Nevermind. Later we come again'
Then aku igt dier cakap 'Ok. No problem. Anything u can see me.My name is
'Jasper'.
Aku pun dengan sungguh seronok dan terharu kerana dilayan dengan baik dengan spontanious nyer menjawab.
'Thank You Jasper'
Ikmal yang agak 4 meter jauh dari aku tersenyum sipu. Dan sedang cube menahan gelak.
Rase macam nk sepak laju2 juga, orang tgh sronok2 layan apek tu die bole gelak.
Kemudian Ikmal pun tarik aku jauh2 dan cakap sebelum dier gelak buat kali ke-2.
Kalau nk tahu 'Jasper' tu chip Xbox yang paling baru.
Hahaha. Bile aku dengar Ikmal cakap macam tu.
Aku pun turut serta gelak.

Bodo nyer aku.Sorry teby im so noob
.
So mulai hari tu aku dah tak nk cakap ngan orang kedai yang jual barang Computer and Games. Pengajaran kat sini : Its good when we learn something new!

No comments:

Post a Comment