Pages

Saturday, February 6, 2010

Miley Cyrus vs. Hannah Montana

Sebelom memulakan cerita biar aku gelak buat seketika.
hahaha. Okey. Cukup
Aku ada sorang, hanya sorang adik. His name is
Syahiran.
Die skolah dkt Technic Penang yg jauh dan Ulu.
Actually, my Technic School is much more better than him.
So, die balik sini pun once a month.
Bile die balik banyak la cerita yg kami kongsi2 bersama.
Aku pun tak tau kenapa bile dah makin membesar ni kami menjadi semakin rapat pdahal dulu kiteorang suka sangat bergado.
Cerita yg slalu kami bualkan mengenai
fashion terbaru, lagu terbaru, artis terbaru and bnda2 yg hot.
Masa aku tgh drive and die duduk sbelah aku kiteorang start cerita lagu yg tgh '
meletop' masa tu.
Adik aku cakap la. Lagu
Hanna Montana best. Then aku cakap balik. Peliizzz. Lagu die sangat 'sux' ok. Pdahal aku tak pnah dengar pun lagu Hanna Montana dekat Hitz fm. mahupun Flyfm.
So, aku argue dengan die. Aku cakap lagu
Miley Cyrus lagi awesome ok. Cos masa tu lagu Party in the USA hangat dipasaran.
Adik aku pun cakap la.
Hanna Montana tu Miley Cyrus la. Aku pun nk cover malu. Aku cakap mana ada. So, biler dah balik rumah googling jap. Memang btol Hanna Montana yg gedik dalam cerita tu adalah Miley Cyrus. Haha. Aku pun dah tak nk buka kisah tu kat adik aku so terus membisukan diri cos tak nk memalukan diri lagi. So pengajaran dekat sini : Bodo takper jangan bodo sombong.

No comments:

Post a Comment